Ujian Mammogram & Ultrasound

18 Julai 2011

Hari nie ambil cuti sebab nak bawa orang rumah buat ujian Mammogram (subsidi kerajaan = RM50.00) di Hospital Pantai, Batu Pahat. Sampai di sana aku pun tunjukkan surat rujukan daripada Klinik LLPKN, Segamat.

Oleh kerana isteri aku sedang sakit yang teramat sangat dibahagian perutnya, jadi aku pun minta buat ultrasound sekali. Hasil ujian Mammogram adalah normal manakala ujian ultrasound pula doktor memberitahu dia mengalami keradangan pada bahagian hatinya.

Setelah selesai semuanya kami makan tengahari di Restoran Nasi Beriani Al-Azhar 25 jam. Pelik jugak aku biasanya sehari semalam ade 24 jam aje. Sambil tu boleh tengok Wi-Fi lagi tu. Perjalanan pergi balik ke Batu Pahat lebih kurang 300 KM. Aku catit kilometer nie sebab nak claim mileage itu pun jika diluluskan oleh pihak atasan.

No comments: