Taklimat

18 Februari 2010
Pada hari ini tibalah giliran aku pulak memberikan taklimat kepada rakan sekerja yang lain supaya mereka semua mendapat penjelasan yang lengkap tentang tugas dan tanggungjawab seseorang kakitangan tentang tatacara pemprosesan sesuatu bahan yang diterima.Bagi aku taklimat yang seperti ini juga merupakan suatu titik tolak di mana kita boleh mempelajari sesuatu untuk memahirkan diri kita. Ianya juga merupakan satu elemen penting bagi meningkatkan keberkesanan produktiviti seseorang staf seperti yang telah diamanahkan.

Taklimat yang julung2 kali diadakan oleh pihak penganjur ini adalah satu inisiatif bagi memberikan pendedahan dan ilmu pengetahuan tentang kebolehan membuat persembahan pengucapan awam dikalangan kakitangan dan akhir sekali semua peserta telah diberikan sijil penyertaan sebagai tanda penghargaan.
* Aku rasa macam takde bakat langsung sewaktu aku memberikan taklimat. Al maklumlah takde pengalaman, mungkin lain masa nanti aku dah pandai sikit memberikan ucapan.
InsyaAllah..........

No comments: