Mini Konvensyen KIK

06 Oktober 2010


Hari nie kumpulan KIK kami yang dianggotai seramai 10 orang telah menyertai Konvensyen KIK Zon Selatan dan berlangsung di Dewan Sri Peria, UiTM Johor. Sebanyak 8 kumpulan telah menyertai pertandingan pada kali ini. Kumpulan kami telah mempersembahkan projek "Security Tool Book Holder".
Majlis perasmian penutup dan penyampaian anugerah telah disempurnakan oleh Puan Azizah bte Aris Timbalan Pengarah BPJI, UiTM Johor.

Pada mini konvensyen ini kumpulan kami telah mendapat tempat ketiga anugerah inovasi teknikal. Kepenatan dan keletihan kami semua terbalas jua dengan kejayaan yang di raih. Moga ianya merupakan langkah kejayaan untuk menapak di peringkat UiTM Malaysia. InsyaAllah.

Sekalung penghargaan diucapkan kepada semua ahli kumpulan yang telah bersusah payah mengembleng tenaga, idea, masa dan wang ringgit bagi menyiapkan projek ini. Usaha, takwa dan istiqamah yang berterusan pasti akan membuahkan hasil yang positif dan mendapat kerahmatan daripadaNya. Idea2 rakan-rakan dalam memberi ulasan menambahbaik projek hingga mencapai ke tahap ini adalah amat membanggakan. Kerjasama yang sebegini patut diteruskan untuk masa-masa akan datang.

Ribuan terima kasih kepada barisan juri yang begitu komited dan kepada semua pihak yang telah terlibat secara langsung ataupun tidak dalam menjayakan mini konvensyen kali ini.

No comments: